divendres, 27 d’octubre del 2017

Hemisferi nord, hemisferi sud?

Volíem saber on havia viscut el tiranosaurus rex. I buscant informació vam trobar que predominaven en l'hemisferi sud...Que és hemisferi sud?
Doncs vam anar a una classe de primària a demanar ràpidament una globus terraqüi.
Vam estar investigant, on vivim nosaltres, on està la meua germana ( Mèxic), on viu el tio d'Alex ( a les filipines)...I d'ahí no sé com a la translació, la rotació, les estacions, el dia i la nit...
Tenim tantes curiositats que no dona temps a anotar-ho. M'agradaria transcriure ací tot el que pregunten, però llavors perdríem el fil i no acabaríem tractant tantes coses.
Però resumint:
- I per què...
- Jo no veig!( algú es queixa perquè algú està assegut davant)
- Doncs que passa quan no vegem el sol?
- Doncs que és de nit.

- I per què jo no he pegat la volta?
- Doncs perquè el sol està al mig i és la terra la que roda....
- "Pues" jo vull ser la terra.

I així mil preguntes! Estic encantada amb tantes curiositats.
Vam començar amb el tiranosaurus rex, i vam acabar amb el dia i la nit😍













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada